Tevredenheidsonderzoek

In september 2018 is het eerste tevredenheidsonderzoek gehouden onder de cliënten van PAW. Er is een vragenlijst samengesteld met 16 vragen waarin de dienstverlening van PAW wordt geëvalueerd op de volgende deelgebieden:

  1. Betrouwbaarheid van de begeleiding
  2. Kwaliteit van de begeleiding
  3. Informatievoorziening
  4. Invloed van de begeleiding (verandering)

Enkele reacties in het onderzoek van verschillende cliënten:

“Je doet prima werk”

“Ik ben heel blij met de begeleiding die ik krijg met ons(gezin) gaat het hierdoor ook een stuk beter.”

“Begeleiders zijn enthousiast, hebben een luisterend oor, geven inzicht in hoe dingen bij je kunnen werken waardoor je op een bepaalde manier kunt gaan voelen of gedragen, komen met ideeën en eventueel oplossingen, geven het gevoel er voor je te willen zijn, geven ruimte om zelf met dingen of activiteiten die je wilt doen te komen.

 Het is voor PAW uitermate nuttig geweest alle cliënten te betrekken in dit kwaliteitsonderzoek. De Inzichten die uit dit onderzoek zijn gekomen zijn bijzonder positief te noemen, een 8,4 gemiddeld gescoord is een cijfer om trots op te zijn!